1. Hoe snel word mijn bestelling geleverd?

De bestelling wordt pas verzonden wanneer alle producten in de bestelling klaar liggen om verzonden te worden. Voordat je afrekent kan je in je winkelwagen nog zien wat de levertijd is van de bestelde artikelen.
Voor bestellingen naar het buitenland kan je rekenen op 2-8 extra werkdagen.

2. Welke bezorgopties zijn er tot mijn beschikking?

Wij versturen al onze pakjes met PostNL waarbij wij 3 leveropties hebben:

  • Standaardbezorging: Gratis vanaf 50 euro anders 4,95 (binnen Nederland en België) Maandag t/m Zaterdag (8:00 – 18:00)
  • Avondlevering: uw bestelling word geleverd in de avond. Maandag t/m vrijdag (18:00 – 21:00)
  • Afhalen bij een PostNL pakketshop in de buurt. Dit geldt alleen voor leveringen in Nederland
  • Afhalen in onze winkel in Leeuwarden

3. Kan ik mijn geplaatste bestelling nog wijzigen?

Een bestelling kan nog gewijzigd worden indien hij nog niet verzonden is. De beste manier om dat te doen is om ons te mailen op info@spellekijn.nl of om ons te bellen op 058 2131112. Mocht de bestelling al verzonden zijn kan je deze retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.

4. Als ik mijn bestelling annuleer hoelang duurt het dan voordat ik word terugbetaald?

Als u uw bestelling annuleert dan duurt het 1-2 werkdagen voordat uw aankoopbedrag is teruggestort.

5. Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Wij hebben meerdere manieren hoe je kan betalen bij ons.

Betaalwijze Betaalkosten
Ideal Gratis
Paypal Gratis
Mister Cash/Bancontact – Banksys Gratis
Visa, Maestro, Mastercard Gratis
Bankoverschrijving Gratis
Contant in de winkel Gratis
Pinnen in de winkel Gratis
Cadeaubonnen Gratis

6. Kan ik mijn bestelling nog ruilen?

Zolang het artikel nog in zijn originele verpakking zit kan deze kosteloos worden geruild voor een ander artikel of shoptegoed. Dit kan je doen in de winkel in Leeuwarden.

7. Niet al mijn bestelde artikelen zijn geleverd wat nu?

Het kan wel eens voorkomen dat wij bij een bestelling niet alle bestelde artikelen op voorraad hebben. In dat geval doen wij een deellevering. Dit houdt in dat we alvast opsturen wat we hebben en dat de rest nog wordt nageleverd. Dit staat aangegeven op de pakbon.

8. Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren als het al verzonden is?

Indien uw bestelling nog wilt annuleren maar het is al verzonden, dan zult u het retour moeten sturen. Zodra wij de bestelling dan weer terug hebben, boeken wij het aankoopbedrag terug.
Voor meer informatie over hoe je iets retour kan sturen, kunt u kijken bij https://www.spellekijn.nl/retourneren.html.

Leave a comment

<